Skanowanie 3D - shapie zamiast selfie

 

Skanowanie 3D astronauta

 

Cyfrowe skanowanie 3D szybko zdobywa popularność w USA: trzy miesiące po uroczystym otwarciu swojego pierwszego Centrum z Kabiną Skanowania w Portland uruchomiono drugi Ośrodek Kosmiczny w Houston, TX. Jeśli więc wybierasz się do Houston, nie wahaj się zajrzeć tu po bardzo osobistą pamiątkę! Kabina Skanowania 3D Shapify znajduje się po lewej stronie od głównego wejścia obok sklepu z pamiątkami NASA oraz miejsca rejestracji członkostwa.

To naprawdę unikalna kabina skanowania, ponieważ jest to jedyne miejsce, gdzie można zrobić portret 3D w kombinezonie astronauty i markowej kurtce NASA! Na dodatek wypożyczanych za darmo. Kabina Skanowania Shapify wykorzystuje wypróbowane i przetestowane technologie skanowania 3D całego ciała - wszystko, co musisz zrobić, to krok w kabinie, pozę i wytrzymać jeszcze przez 12 sekund. Twój portret 3D będzie gotowy w kilka minut później. Powiększyć i obecnie i zobaczyć go z różnych stron na ekranie komputera, aby zobaczyć, jak dokładne jest.

Cyfrowe Centrum Skanowania 3D wydrukuje Twoje shapie i dostarczy je pod wskazany  adres - wystarczy wybrać jeden z czterech wymiarów drukowanej figurki i zostawić swoje dane kontaktowe.

Wymiary figurek będą się wahać od 4,5 "do 9,0", a ceny kształtują się odpowiednio od $ 99 do $ 269. Można również zrobić shapie razem z dzieckiem, ukochaną osobą lub przyjacielem i będzie ono tańsze niż dwa oddzielne shapies.

Figurki zostaną dostarczane na terytorium całego kraju za $ 19.99 w ciągu 5-10 dni roboczych, a poza jego granicami za $ 50, z ETA różnym w zależności od lokalizacji.

 

skanowanie 3D shapie Kabina skanowania 3D

 

Usługi skanowania 3D cieszą się na całym świecie coraz większą popularnością. Skanery 3D zyskały uznanie w wielu branżach, gdzie precyzja pomiarów i szybkość działania stanowią priorytet i punkt wyjścia. Branże, w których na co dzień wykorzystuje się możliwości skanerów 3D: medycyna, przemysł maszynowy, kontrola jakości, inżynieria odwrotna (reverse engineering), branża rozrywkowa, postprodukcja, gry video.